eftersnack


Jag kollade på eftersnacket som är på tv4 plus eller nått..

Synd att jag har missat det under alla andra fredagar..

För man får se lite mer av idolerna där..

Loulou var väl inte den sämsta i dagens program

men hon fick åka hem.

Så är det med det..

Nu ska jag ta o gå o lägga mig så man orkar med morgondagen..

Flera timmars besök i badhuset gör en trött:-)

Men barna hade så roligt.

O jag får lite dåligt samvete när jag säger det här

 men jag njöt verkligen av att vara ensam med danne o nessa..

Jag älskar verkligen min minsta lilla son,

 han är världens goaste bebisgos..

 Men jag hade en så lugn känsla i kroppen..

Jag har ju varit så stressad i mig själv på sistone

så det var riktigt skönt o bara känna lugnet..

 Det är verkligen inte Johans fel att jag känner stress

men det är nyttigt för hela familjen att man delar upp sig ibland..

 O jag blir desto mer bebisgosigos sjuk när jag kommer hem..

 Då har jag saknat min 1åring till max..

O bara vill kramas o leka o gosa med honom så mycket vi orkar..

 Men han o världens bästa pappa

 hade en mysig son o far dag idag..

 När john satt o fikade lite på kaffe o kakor så

 satt Johan o drack smothie o lite kex..

 Hur mysigt som helst lär de ha haft..


 LOVE YOU JOHN!!!.

 AND  OUR  KIDZ!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!