Dumhets testet


Eftersom jag gillar att driva med mig själv,

om hur dum jag är så ska jag nu dela med er av ett test..

Ni får gärna använda detta test o lägga in

era egna svar i eran blogg..

 

 Dumhets-testet

( ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat

( ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du

INTE har pratat

( 1) du har gått in i en glasdörr

( 1) du har hoppat ur ett fordon som rör sig

(1 ) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och

därmed fått folk att titta konstigt på dig

( ) du har sprungit in i ett träd

( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.

( ) du testade precis om du klarade det

( 1) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat

( ) ditt hår är/har varit blont

( 1) folk har kallat dig långsam

( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger

( ) du har nån gång somnat på en lektion

( 1) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt

glömma bort vad det var du pratade om.

(1 ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig

( 1) du använder dina fingrar när du ska

räkna enkla mattetal.

( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.

(1 ) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt

( 1) du har satt på dig dina kläder bakochfram

eller utoch in utan att ens märka

( 1) du har letat överallt efter nåt som

du hade i handen eller i fickan

( ) du råkar göra sönder väldigt många saker

( ) du har trillat av stolen då den stått helt still

( ) du använder ordet ”eh” väldigt många gånger om dagen

Summa:

18 eller mindre betyder att du inte är dum.

Min summa: 11

 

Juhu jag är inte dum ,jag är bara mindre smart.hahaha

 

Att folk går iväg när jag pratar,OM det har hänt..

Det händer flera gånger om dagen ..

Det är nog inte att jag är dum

utan att jag är jävligt ointressant.:-)

 

Sen har det även hänt att folk väljer att läsa tidningen

istället för att lyssna på mig

när jag  pratar i telefon med folk..

 

Men vad gör det om 100 år,

när man ändå  är så van vid att alltid

vara den som är mest annorlunda..

Den jobbiga..

Den ingen vill vara,inte äns jag själv.hahahahahaha

 

Jodå visst vill jag vara petra

för jag lever ju ihop med

världens underbaraste människor..

O har en massa goa människor

på lite olika ställen i världen.

Hur skulle man klara sig annars

när samhället kräver  att

man ska kunna klara av allt..

 Vara en superhjälte som kan gå igenom allt.

Vad jag menar egentligen??

 

Det har jag ingen aning om faktiskt...:-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!