Äppelpaj


Nu när jag kom hem så står det en äppelpaj i ugnen..
Mumsigt värre.. Luktade s gott redan när jag öppnade dörren..
Idag är jag gladare än vad jag var igår,allt gick rätt dåligt igår..
Men ibland har man en dålig dag o då flyter inget på som det ska..
Imorgon ska john med barna på fotografering medans jag kör
så jag ska ta o försöka få fram fina kläder till johan, han har så dligt med kläder..
Ja om man inte vill ha urtvättade kläder förståss efter Daniel
Det har vi ju massor av..
Men dom vill jag inte ta på honom när vi ska ut ur huset..
Nu ska min man ta ut pajen ur ugnen o jag ska fixa kaffe..
O så vaniljsås till ,det måste man ju ha:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!