uttråkad

Det är inget kul när man har den där utråkade känslan i kroppen.
 Finns inget man kan göra förutom att åka o handla eller vara hemma o fixa eller städa..
 Idag skulle jag egentligen ha gått till tandläkarn för att laga framtanden..
 Jag skulle vara där 9,20 o när klockan var 8,30 låg jag fortfarande i sängen.
 Hade ingen ork att gå till stan i regnet..
O jag mådde inte helt okej heller.
Så jag lämnade ett återbud på deras telefonsvarare. De hade inte öppnat än..
 POjkarna är lite snoriga men det rinner bara lite ljust ur näsan..
 Vet inte om det smittar men vi har bara varit hemma o tagit igen oss.
JOhan verkar mer snorig nu,fortfarande genomskinligt..
Känns lite varm också o är inte helt piggelin.. Så det var tur att vi inte gjorde något idag ändå.

 Imorgon har vi absolut inget planerat..
Vanessa har inte äns sin dansgrupp imorgon kväll..
 På torsdag ska jag köra ,8,40 har jag min tid..
 Funderar på om jag ska fixa så hon kommer hit istället så får jag köra härifrån.. Det gör hon så gärna för min skull..
 Men jag har inget nummer direkt till henne så man får vl prata in på skolans telefonsvarare isånna fall..
 Jag ska försöka uppdatera lite igen sen... Om lite roligare saker än om uttråkade dagar.haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!