storlekar


Nu är min arm bättre o jag har lite ny energi till  att uppdatera lite..

Igår tog jag o Vanessa en promenad till stan,gick runt lite i affärer.

Vanessa visade mig vilka kläder hon vill ha i julklapp..

O jag bestämde mig för att byta avdelning på Kappahl,

så nu ska jag börja kolla på de "stora" barnens avdelning..

Men fortsätta kolla på hennes gamla ifall att 122 skulle finnas där..

För på kappahl är kläderna så små,så allt som vi har hemma därifrån

istorlek 11-116 håller hon på o växa ur..

O hon har redan några plagg i storlek 122 och 128 i byrån

som funkar bra,så varför hänga  kvar i den gamla storleken..

Sen hur jag gör i de andra affärerna är en gåta,haha..

Ska be henne prova lite kläder någondag

då hon inte har termobyxorna på sig..

Se hur stort det blir egentligen om man tar dubbelstorleken

122/128 till henne  på andra affärer än 110/116..

116 är nog det ultimata men det är inte alltid

den storleken finns utan det är mest dubbelstorlekar

o då blir jag lite förvirrad"mild förvirring inte som en cockerspaniel"..

Danne  har fortfarande 98/104  som funkar perfekt..

Men det är samma sa med honom på kappahl..

Men jag köper inte lika ofta där till honom,

o så är jag så ingrävd i storlekarna så jag glömmer

bort hur de ser ut att vara i storleken..

EN 98 kan vara en  liten 98 samma som att det kan vara en stor 98..

O johan  som växer som ogräs..Fy..

Han har ju börjat med 86-92..

Kan inte fatta att det har gått så fort..

Den storleken har ju jag precis plockat bort

från Daniels garderob..

O nu kan min lilla bebisgosigos ha dem..

Ska börja leta till honom också,

men det är nog roligast med leksaker för honom

i julklapp men kläder behövs alltid..

LÄgger in en bild på Vanessa

som jag tog på br-leksaker..

"Mamma den här vill jag så gärna ha"

Nähä ,hur kunde jag ha missat att hon vill ha allt med Hannah MOntana.haha


Kommentarer
Postat av: nettan

sötnos...=)

2008-11-21 @ 13:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!