reklam

Jag har fått in specialinriktad reklam på min blogg..

Så nu när jag skriver mycket om barnkläder

så blir det mycket sån reklam  här uppe på bloggen..

Är ju alltid kul med lite nytt tips..

Så ni kan väl kika in där om det dyker upp något intressant..

Nu ska jag försöka göra annat än o blogga.

Livet med villa,man o 3 barn kräver lite mer än bloggande..

För jag är ju ändå en 24 timmars mamma,

Har inte mina barn på någon Förskola.

o än går ingen av dem i skolan..

Men det är ett väldigt roligt tidsfördriv

det här med att blogga ..

Lär återkomma mer under dagen...

Nr det inte finns så mycket att göra..

Tjingeling..

Kommentarer
Postat av: Me

Varför får inte barnen gå på dagis? Läste också att ni inte har många vänner och knappt vågar er på öppna förskolan. Tycker det verkar som att era stackars barn inte får så mycket stimulans de skulle behöva! Tråkigt för dom!

2008-11-22 @ 19:16:00
Postat av: petra

Jo jag vet vem du är din lilla nolla. Sköt dig själv jävla luder.

2008-11-22 @ 19:40:48
URL: http://pwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!