promenad

Jag o vanessa  har precis kommit hem från en långpromenad.

Vi gick  i över en timme.

Det  var jätteskönt o gå omkring..

Gick till ett ställe där de har en tobaksaffär ,

där köpte vanessa en  varsin 1 krona godis till henne o danne..

Var s skönt o bara vara hon o jag  för en stund..

Ingen stress,inga måsten..Bara gå dit vi ville o sjunga o prata ..

Det är jag o  min slus i ett nötskal.haha..

Mer sånt ska hon o jag göra..

Blir  en slags stress om man går  med danne..

Dels så går han inte så gärna eller så tjatar han om någon tidning..

Eller så går man med allihopa o då kryper stressen inom mig..

Inte var det så kallt o mörkt som jag trodde att det skulle vara..

Danne vart jätte glad när vi kom hem o han fick den där pyttelilla godiset

som nessa hade köpt helt själv..

En stor kram fick hon av honom

 men hennes jacka var så kall så han släppte snabbt..

Han hade ingen tröja på sig .haha

Nu ska vi äta lite snabbt o sen bums i säng för barna..

Vad visas på tv i kväll??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul för dig och Nessa och få egentid :):) Många kramar Jenny

2008-11-19 @ 20:54:27
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dina uppdateringar juh...kramis

2008-11-20 @ 18:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!