hemkommen

nyss hemkommen från körlektionen.. Körde stadstrafik idag igen..

Lite där jag körde igår o nu med lite utökade vägar..

Som att köra förbi lilla w o köra in mot arbetsförmedlingen osv..

Så nu har jag kört allt där man kan köra i stan..

Nästa gång blir det lite repetioner från dagens körning o trafikljus..

Bäst o fixa lite med med teorin..De har ju ändrat sina datatester,tagit bort frågor o sånt.

Så istället för att vara på repetitioner så har jag 2 datatester kvar att göra innan det är godkänt av körskolan..

Eftersom jag har gjort dom där datatesterna så länge så är ajg rätt uttråkad när jag gör dem.

Så jag använder hellre andra program när jag gör övningar o sånt..

Men jag måste ändå göra om dom där så det blir grönt.. 4 gröna ska man ha eller om det är 5..

Men det är rätt surt att behöva göra om 2 test,så roliga är de faktiskt inte..

Annars skickar de mig inte på teoriprov..o teorin o körprovet ska ju helst bara vara någon dag emellan..

Fick veta idag att motorväg ska jag få köra några dagar innan körprovet..

Får köra om o sånt på motorvägen  mm..

Jag bör avsluta,johan står o plockar ur alla sladdar o kablar som finns i lådan här vid databordet..

Leka sönder pappas hörlurar är ju alltid kul för små 14månaders...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!