Gårdagen

Nattens inlägg var väl lite annorlunda än vad de brukar vara..

Men jag tycker att det är så onödigt  att som läsare att sitta o knåpa ihop

en egen historia om oss som familj..

O sen kommentera helt anonymt..

Jag förstår inte poängen..

Om man nu vill ha sin åsikt sagt så kan man väl ändå

visa vem man är,för man ska ju stå för vad man skriver..

O är man anonym så "gömmer"man sig ju lite..

Men man är inte direkt anonym på nätet,det bör alla veta..

Jag tycker ärligt talat inte att någon har med mina barn att göra..

Jag skriver denna blogg för min egen skull o försöker

skriva på ett sätt så ni läsare ska tycka att det är intressant att läsa.

Men om ni läsare ska börja ifrågasätta våra val här i livet.

så tänker jag antingen avsluta mitt bloggande eller sätta lösenord.

O lösenord vill jag verkligen inte ha,då är hela poängen med att blogga

helt förstörd...Enligt mig..

Den enkla saken varför inte våra barn går på dagis.??.

Alla vill inte ha dem på dagis,alla behöver inte.

Jag har råd att vara hemma,mina barn är inte understimulerade..

O vad jag gör om dagarna har inte någon med att göra..

Iallafall inte sånna otrevliga typer som kommenterar o inte kan visa vem den är..

Fastän jag inom 5minuter vet vem det är till 100%..

Så var det verkligen i det här fallet..

Jag är trött på att ta skit för att jag o min man har valt bort dagis..

Jag ger inte er skit för att ni väljer dagis..

Så varför ge mig en massa kritik..

Varför inte behandla andra som ni själva vill bli behandlade..

Varför testa mig..Personen ville ha en reaktion..

O det får hon..

Så är du nöjd nu?

Är det någon mer som ska kommentera o fråga om varför mina barn inte går på dagis..

Eller kan ni lita på att en 3barnsmor kan avgöra det själv..

Jag vill poängtera att mina barn är inte understimulerade på långa vägar..

DOm träffar barn,jag är ofta på öppna förskolan..

Man kan göra mer saker än o gå till öppna förskolan varje dag..

Även om öppna förskolan o dagis verkar kretsa kring allas liv i den här stan..

Så har jag faktiskt bott i stora stockholm i 7års tid..

JAG gjorde massor med mina barn,jag gjorde mycket mer än o

bara sitta med en kopp kaffe på öppna förskolan..

Visst det är andra möjligheter här..

Men vi är faktiskt 2 styckna här hemma om dagarna..

Så om inte jag vill gå iväg någonstans med barna så gör min man det..

Eller så åker bi allihop,eller delar på oss..

SÅ ni ska ju inte tro att vi sitter i våran röda villa hela dagarna..

O barna sitter o gråter o skriker :jag vill vara ett normalt barn..

jag vill gå på dagis,för det gör alla andra.

jag är understimulerad o isolerad o har inga kompisar..

Suck..

Om denna person nu stör sig ,jag vet att det finns fler här ute..

Men om du nu stör dig så på mitt liv

så vad fasiken har du då här på min blogg att göra..


Så ni som inte kan acceptera mig för den jag är,

ni som inte kan acceptera min man för den han är..

NI som inte kan acceptera att VÅRA barn INTE går

på dagis kan gå o läsa en annan blogg..


O ni andra underbara läsare som faktiskt tycker att jag är en bra människa..

Fastän jag inte skolar in mina barn som 1åringar..

Så är ni såå välkomna hit..


Så"nog om detta!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skit i denna idiotiska personen. Jag vill inte att du ska sluta blogga gumman.

Stå på dig.

Många kramar Jenny



O du idiotiska person stick och brinn från min väns blogg.

2008-11-23 @ 14:37:49
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känner att jag bara måste kommentera detta inlägg.

Du skriver en hel del om att folk ska acceptera er som ni är och självklart är det ju så att man ska acceptera hur andra är. MEN jag tycker att du stort säger emot dig själv när du går till attack om att du inte blir accepterad samtidigt som du klagar över de som har sina barn på dagis. Läser du igenom ditt förra inläg så ser du at det faktiskt finns kritik mot de som har sina barn på dagis. Man kan inte bara kräva att få acceptans om man ej ger det tillbaka. Detta är bara mina åsikter och ingen som helst kritik mot dig, utan bara en tanke om att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad.

2008-11-23 @ 16:29:25
Postat av: john

Om du inte vore så jävla feg ditt lilla as så kan ju karlskoging som skriver Som "ME och Anonym" träda fram. Så hemlig är du inte.

Utan att vara så jävla feg och inte stå för vad du säger.

Petra säger ju iallafall som hon tycker och står för det.

2008-11-23 @ 17:49:12
Postat av: "Bloggläsaren"

Hej,jag brukar gå runt lite o läsa bloggar,o ibland måste jag faktiskt vara med och kommentera här o där. Vart nån stanns kan man läsa att familjen är fega som inte går till öppna förskolan? Inte kan jag utläsa någon kritik emot dagis heller.Vad jag förstår så har dom själva valt att vara föräldrar till sina barn och själva ta hand om barnens uppfostran och aktiviteter.Det måste givetvis vara tufft i dagen samhälle när alla ska köpa det som andra har. Men det kanske är värt det. Det är bara några år sen blir barnen större, dom åren kommer aldrig igen.Dagis är bra för dom som väljer att arbeta eller tillslut inte har något val. Förstår inte heller varför det står anonym?? Det här verkar ju vara en person som känner familjen!!! Kanske det skulle stå "AVUNDSJUK" istället!! Hej så länge och lyckat till.

2008-11-23 @ 19:40:00
Postat av: Jessica

Men kära väl vilket liv. kanske väljer man att vara anonym när det blir sånt liv. Skrev vad jag tyckte mitt förra inlägg (ENDA!) var ingen kritik utan bara en åsikt tycker du klagar på alla andra som väljer sina val. Inget illa menat. Skrev bara vad jkag tyckte, precis som du gjorde.Bra då att du visste att det var jag gör inte så mycket :)

2008-11-23 @ 20:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!