Dagen



Det gick kanon idag..

Vanessa o hennes kompisar  sjöng 4 låtar ihop.

 (ja hon umgås med barn ,det stackars lilla hemma barnet är inte isolerat)

O sen så  hade de lotterier,olika sorters lotterier..

Kaklotteri,barnlotteri mm...

Pga dumma kommentarer på bloggen

så har jag faktiskt ingen lust o lägga in bilder från idag..

Men Vanessa o Danne o vi andra hade jättemysigt idag...

Vi vann ingenting på lotterierna men de som var me dpå kaklotterierna

vann riktigt stora burkar med kakor...Perfekt till jul:-)

Det hade inte suttit fel o  ha vunnit sånna ,perfekt o ha med till Sälen i jul..

Men vi köpte med en jättemumsig Saffranskrans ..

O matbröd.. Så gott med hembakat.:-)

Äldre människor kan det där med att baka,,,

De har växt upp med att  man bakar matbröd o sånt..

Vi bakar också rätt ofta men inte matbröd..

Stackars hemma barn ,som har föräldrar som inte bakar matbröd..

Vad har de då att göra om dagarna.."ironi"

Nä vi går o lämnar barna på dagis istället så mamman kan städa...

Ja  det är också ett bra sätt o lösa  vardagen..

Lämna ungarna på dagis,å så bra med dagis..

O så går mamman o hämtar dammsugarn ,för här ska städas..

Lilla Pelle är ju faktiskt 1år ,nu får han klara sig utan mamma..

Mamma måste få städa i lugn o ro..

O stackars  westermarks barnen ,ja deras mamma städar fastän de är hemma.

VAAAAA är det sant..nä men oj..

Här ska klagas..Bäst o skriva en anonym kommentar i deras blogg..

Varför går inte dina barn på dagis..


Ja men varför lämna bort barna på dagarna när man ändå är hemma

o kan ta hand om dem..

Är Dagis bättre än en Förälder..hahahaha

Ja visst i vissa fall är det ju sant..

Om mamman är alkoholist eller nått..

Men  vem fan är det..

Nä du hebbe lille ,låt mig få sköta mina barn på mitt sätt.

Så kan pucko elucko  sköta sina egna barn på sitt sätt..

Stå o banka på dörren klockan 6,30 "hallåååå  öppna..."

"Mina barn ska in nu,jag måste hem o städa.."



Familjen Westermarks barn går INTE på dagis..

O det har NI inte med o göra!!!!

Och NEJ de blir  inte understimulerade..

Och nej Jag är inte RÄDD för att gå till öppna förskolan..

Varför skulle ja???



Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad har hänt gumman???

Tack för kommentaren.

Jag älskar julpynt men mannen min gör inte de lika mkt tyvärr.

Jag vill se bilder :):) Många kramar på dig

2008-11-23 @ 00:57:30
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/
Postat av: nettan

hahahaha. bra svar till töntiga mesen som måste ha sina barn på dagis haha. Det behöver inte vi minsann..tror det luktar lite avundsjuka..hahaha..kram

2008-11-23 @ 08:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!