boring

Boring är bara för namnet på denna dag..

Jag är så uttråkad idag igen..

Brukar inte vara uttråkad 2 dagar irad ,men pojkarna är sjuka..

John,jag o nessa är friska. Men jag o vanessa har ingenting o göra..

Önskar att man hade en miljon vänner som alla andra verkar ha..

Då kanske man kunde gå iväg jag o nesa en sväng på promenad med dom,

eller bara åka dit o umgås istället för att bara sitta här hemma..

Det är inget kul..

Vanlitvis så jobbar ju en i familjen o har man haft en tråkig dag så livas det upp

när mannen kommer hem..

Men eftersom han har varit hemma nu sålänge så  får jag aldrig den där känslan..

Att nu kommer någon hem o det blir lite annat.

Ta en kaffe ihop o så gör man middag  o så kvällsgrejerna.

Nu är dagarna densamma..

Har behövt vara hemma sen  i måndags  för att barna har varit lite snoriga..

Nu är de ju sjuka o har gult snor så de får väl inte gå till öf eller  nått.

Även fast de är rätt pigga .

Allt blir lite extra mörkt o eländigt när man kollar ut genom fönstret

o man ser bara mörker...Ser ut som natten redan mitt på dan..

Jag kan inte åka till stan jag o nessa varje dag..

Det lockar inte..

Visst man kanske kan ta en tur till stan o ta en fika med vanessa,

men det känns inte sådär jätte jippi jihu..

Men man kan ju strosa runt lite bara hon o jag sen efteråt förståss.

Men jag blir nog inte gladare än såhär..

Tur att jag inte behöver sitta ensam hemma i huset ialafall,

har ju barna o min underbara man som sällskap ..

Men jag vill kunna andas frisk luft..

Blir instängd här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!