Torsdag

Idag har det varit himlans härligt väder.
Barnen  har lekt med sin kompis o o vi har fikat allihopa på altanen..
Jag har bara varit hemma idag,men igår var jag iväg en del. På promenader o andra saker..

Imorgon är det fredag o helgen,vi ska på kalas på Lördag.Det är dags o fira  Barnens kusin Liam.

Som fyllde igår,5år..Det skiljer hela 2 dagar mellan vanessa o Liam.

Jag har inte så mycket o säga idag mer än att solen skiner o det märks på besökarna på hemsidan.

Alla är nog ute numera.


Idag lägger jag in lite foton från maj förra året.
Vem tror ni att det är i rosa kläder o bamse väska?

Kort nr 2 är på Vanessa på sin   förra cykel på blomstergränd i Huddinge.

Hon fick en ny i söndags..


Kommentarer
Postat av: Nettan

Shit va liten hon såg ut på fotot=) hihi...nu är hon värsta stor=)...

2008-05-23 @ 09:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!