Mycket på gång

Så var det tisdag då,klockan är 11,39 men det känns som att klockan är mera.

Idag har jag en viktig sak som jag måste göra som tar 2 timmar o när jag kommer hem därifrån så är jag rätt trött.:-)

Men det är det värt.O jag är så jäklans stolt över mig själv så ni anar inte.

Mer än så säger jag inte ,bloggen är ju trots allt öppen för allmänheten.

Mer än att det är mitt liv,mitt beslut. O jag gör det här för min skull!!!

Känns som att min hjärna håller på o exploderar men den får vänja sig för jag ger mig inte.

Igår var det en himlans fin dag! Synd bara att barnen inte är sådör
 
jätte förtjusta i att gå ut när jag är själv hemma med dem. haha

Men när jag var borta en sväng igår så ville Vanessa minsann gå ut o leka ,då dög det.

Men då hade hon sin kompis som stod o väntade på henne men pappa john ville ha henne inne.

Är lite ovant o ha alla 3 barnen på alla olika håll ,jag som har varit hemma mamma i 5års tid har ju vant mig.

Jag har ju inget val,de måste få vara överallt o jag får dela mig i  3halvor..

O ha röntgensyn för nu är johan så himlans busig.

igår hade han kravlat sig till stolen,lagt sig under den o o lekte med en rund leksak som var vanessas.

Det visade sig vara en sån där stämpel.. Den var inte liten nog att svälja men han var helt röd om fingrarna o

snörerna på hans byxor vart röda.

Bus johan..Jag fattar inte riktigt hur han tar sig fram överallt.haha

Här ser ni några miniatyr bilder på honom o även ett där han o storebror leker ihop.
Där har danne sin nya Molo trjöa o Johan har sin apa body från Ida T,
Sista kortet där sitter johan i sin bumbo.Den är inte använd så mycket ,vi köpte den när han var några månader gammal men storasyster tycker om att sätta honom där..Han är nöjd,men han kommer inte fram  till alla leksaker på samma sätt iden.






Nu ska jag gå ner o ta en kopp kaffe.

o jag är så sugen på äppelpaj men vi har nog inget kvar från helgen.
see ya later alligator!!


Kommentarer
Postat av: Marina

Den där IdaT bodyn med apor är så fin (eller alla IdaTs kläder), Evelin har också en sådan.



Ha en skön dag!

Vi ses!



//Marina

2008-05-07 @ 08:39:29
URL: http://marinasblogg.wesstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!