Fredag

kIdag är en rolig dag.

John slutar 13 o sen får vi besök.

Jag hoppas att vi får ett jättefint väder så huddingeborna får lite sol.haha

Man blir ju så glad av solen ,vi ska väl passa på o gå på marknaden här istan..

Jag hoppas att karusellerna är här så barnen får åka lite..

Vanessa missade ju tivolit förra helgen,

vilket hon har  varit lite ledsen över så för hennes skull så hoppas jag att det finns några karuseller..

Hon hade nog en jättefin helg ändå när hon såg sin morbror (hon avgudar honom,tokigt va)

uppträda,perelli o de andra var där.. o dagarna innan var vi ju på cirkus  o sen

 på söndagen hade hon ju sin dansshow. Men  jag förstår henne ,tivoli är något särskilt..

Hon har ju aldrig varit på tivolit här istan,huddingebo som vi har varit..

O i huddinge vart det aldrig någon direkt tivoli för oss.. Förutom Gröna Lund,LIseberg,Eskilstuna parken..

O då undrar man men hallå är inte Gröna Lund  något slags tivoli..jaaa det är det ju...

Danne skulle äta frukost så jag fick gå upp men han drog visst till sin lillebror.

jag hör dem busa i sovrummet. Johan är ju hel go ,lär bli busig som danne,,,

O framförallt tålig.. 3:e barnet får stå ut med massor.haha

uppdaterat: 11,50
sådär nu har jag skurat golven o försökt få ordning här hemma. köket ser okej ut nu..

även hallen ser okej ut..  ja förutom tapetserat o hallmöblerna o sånt för det är ju inte klart än..

men det är iordningsplockat o även skurat där..

Jag har även suttit o beställt en massa kläder till barnen nu under förmiddagen..

Beställde en 7plagg sammanlagt ,som vanligt mer till vanessa än till danne.

Jag som trodde att det skulle bli helt tvärtom.Men det finns mer att välja på till tjejer fastän allt är utplockat.

Men de kläderna ska jag spara till födelsedagarna..De fyller ju nu den 19maj o den 28maj..

Johan får sina som vanligt..Han orkar nog inte vänta till september då har han blivit så stor så då är allt smått


Sen har jag även beställt Molo tröja or Me and I kläder till Danne,molo tröjan har kommit.

Så den fick han i onsdags.. Jätte fin vart han i den... Men Me and I kläderna får bli present..

Så har jag lite avklarat iallafall inför födelsedagarna..

Ska börja handla till john snart också han fyller  den 17maj...


UPPDATERAT 12,07:

Marknaden är inte förrän imorgon..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!