Grillat

Helgen har varit  jättebra.Vi har grillat både under lördagen o igår:-)

Alla verkade grilla i Lördags här istan här vart jag än gick i lördags så höll någon på med grillen.

O det var så även med våra grannar.hihi

Jag fotade våra buskar igår också o jordgubbsplantorna o lite annat.

Har lagt in minst 105 kort på datorn som är tagna från 6-11maj08.

Så jag tar nog en hel del kort om dagarna:-)




Nu ska jag gå ner o ta en kopp te eller kaffe.
O johan som ligger här bakom mig o leker  med en  sång/lek/dra leksak som man kan ha när man ska gå eller när man ligger eller sitter är nog sugen på lite gröt.
Han älskar gröt,ibland lägger jag i lite fruktpuré också..
O så brukar han få smörgås också när vi äter sånt..
Så det går riktigt bra med hans matvanor.. Plus att jag ammar fortfarande förståss.
Men ni som känner mig blir inte direkt förvånade:-)

Nästa Helg ska vi ha kalas 2 dagar i rad. Först barnkalas o sen släktkalas för min sida av släkten.
Det ska bli kul o få lite besök men det är en hel del o fixa till dess.
Man vill ju visa upp huset  så fint som den är värd att visas. Ja jag älskar detta hus.

 



O så Här tycker Barnen:
Ser ni inte hur glada de är.hihi Jo men som danne säger :jag älskar o bo i Hus!!
Korten är tagna under helgen!
Kommentera gärna när ni har läst bloggen så jag vet  vilka ni är."ler"




Uppdaterat:
21.40 jag råkade byta design på bloggen. Jag skulle bara testa o se hur det vart.
Men jag måste ha tryckt fel för det gamla försvann,ja kodmässigt iallafall.
Vet inte om det vart finare. Jag gillar färgerna men själva bloggen borde ligga lite mer  i mitten..
Ja ni lär väl märka om jag gör något mer nytt.:-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fin din blogg är nu.

Hur mår du?

Själv har man kräksjukan..

Hoppas att du får en fin dag idag!

Kram på dig

2008-05-12 @ 14:45:21
Postat av: nettan

Gu va fina bilder....glöm inte att vi måste få fira barnen oxå=) kraaaaam

2008-05-13 @ 21:03:27
Postat av: Johanna

Hej!!

Bloggen din blev fin.. :-))

Ni verkar bo så himla fint.. Trivs ni bra??

Kram Kram

2008-05-13 @ 21:08:47
URL: http://angelhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!