Barnkalas o mannen fyller


Idag  fyller min Man år!! O kl 13 kommer Vanessas kompisar,då blir det barnkalas.

Med korv med bröd,fika o massa lek o bus:-) Det är inget fint väder så de får vara inne men det blir kanon..

John är o hämtar tårtan nu som vi ska ha imorgon o så köper han allt till godispåsarna  o fikat..

Jag o barnen ska fira john ikväll tänkte jag. För efter kalaset ska vi till mariebergscentrum ,jag har inte köpt en

endaste present till min älskling. Skäms lite men man kan inte hinna med allt när man ska planera

barnkalas,släktkalas o köpa en massa paket till 2 av barnen ..

Så i eftermiddag är det jag o johan som springer runt o letar paket..

Vi har fått i uppdrag att köpa med ett paket från min pappa också som

inte har kunnat handla under veckan pga att han varit sjuk. 

Sånna små uppdrag är självklara för mig,det är roligt men lite svårt.hihi

Nä nu ska jag ta o fixa iordning här hemma..

Ni kan få se några foton också..

o kommer ni på att ni kan hjälpa mig att få tillbaka min design på bloggen så hojta till.

Vanessa  förra veckan då hon fick nya foppatofflor:-)

o ett  taget vid våran grind..





Nu drar johan ifrån sin lekmatta,han drar på äventyr.. i pyjamasen haha..
Han börjar bli snabb nu.. Han hasar sådär som våra andra barn har gjort.. do you remember?
För er som inte kände oss i huddinge så vanessa hasade sig fram innan hon kröp fast hon tog tag med  benet,
Danne var så tidig med att gå o krypa o sånt men han gjorde nog lite sådär som johan gör..

Födelsedagsbarnet:
Hurra Hurra Hurra!!!


Kommentarer
Postat av: nettan

ååå det känns som man missa allt med Johan...sucka..får komma oftare...hoppas ni haft en helt underbar dag...kramar från oss

2008-05-17 @ 23:36:39
Postat av: Gita

Hej på dig!



Härliga bilder du lagt in och så stor Vanessa blivit.



Visst är det underbart då barnen blir lite äldre och klarar sig själva.



Kul med ny cyckel, kanske vi ger Nellie det oxå, hon fyller nu i Juni och hon får ju bara ärva av stora syster hela tiden.





Och härligt att ha kalas i nya huset, det verkar som ni trivs jättebra därni bor, hur var det är du därifrån från början eller hur var det?





kram Gita

2008-05-19 @ 16:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!