5år!!


Hipp Hipp Hurra för Världens Bästa Tjej!!
Japp idag fyller hon Äntligen 5år!!! Mammas lilla tjej!!!

Vilka roliga kalas hon har haft hela helgen.. O massor av folk kunde komma!!
Både kompisar o släkt kom för att fira henne i 2dagar!!
Vårat hus är ett perfekt  ställe o ha kalas.. Vi var över 20 pers igår på släktkalaset o massor med barn o det var inte ett dugg jobbigt.Barnen lekte o fikade så bra ihop o allt bara flöt på.
Tårtan o glasstårtorna o bullarna o kakorna räckte gott o väl.
O Vanessa är överförtjust i alla paketen som hon fick o hon studsade av glädje  varje gång dörren öppnades 
o det kom folk.. Vanessa samlade alla paketen till köksbordet o satt där o öppnade..
Jag är så stolt över henne att hon är så tacksam o social o blir så glad när någon kommer o hälsar på oss.
O inte bara river upp alla paket o bara bryr sig om att få mer o mer saker..
O idag fyller hon år.Hon har fått en långärmad klänning o ett par tights av mig.O hon vet att i källaren står det en stor påse med paket till henne från leksaksaffären o hon tjatar inte om att få öppna dom..
Utan hon skrattar o skämtar ,mamma tänk om jag skulle gå till påsen med presenterna från leksaksaffären.haha
o så ler hon så stort hon kan.Men hon skulle aldrig gå o kika på dem..Hon är som mig,när det gäller paket.
Nä nu menade jag ju inte att jag är lika underbarsom henne för det kan ingen vara.. 
Bara på andra sätt.
 



John fick också paket igår,av både min pappa ,min mamma o hennes man Peråke.
O en massa grattishälsningar förståss.Jag o barnen firade john i lördagskväll.

Om några veckor blir hon,daniel o john firade av johns släkt..
Det ser vi fram emot..inga datum är  spikade men jag hoppas det blir snart..

Kommentarer
Postat av: nettan

Va fin cykel..så skönt med vårbarn..då kan dom få sånt smidigt=) hihi..kram

2008-05-20 @ 09:12:11
Postat av: Ritha från Kga-tråden

Du får gärna länka!!

2008-05-21 @ 16:57:11
URL: http://rijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!