26maj

Det är bäst att jag uppdaterar när jag ändå tänker på det:-)

John o danne är iväg o handlar lite o Vanessa ska snart ta på sig nattkläder.

Johan ligger här o försöker få ur någon leksak från leksakslådan ,ha hittar alltid något att  leka med.haha

Han är inte direkt lugn av sig när han väl har börjat.

Men han är mer åt det busiga hållet,precis som sin storebror. Och ja han är ju en riktig liten buse fastän han har blivit
lugnare nu sen han vart större..Danne alltså..

Daniel fyller hela 3år på Onsdag. Så då har vi bjudit hem min kompis med familj..

Vi var bara familjen just den dagen Vanessa fyllde men nu kände vi att vi lika gärna kunde ha lite besök..

Det går ju o ge paket  även fast man har gäster här.haha

På söndag ska vi ha släktkalas för danne (på min sida)

Då kommer alla som firade Vanessa förutom min äldsta syster o hennes 3barn .

Jag tror inte att de kunde då,lite synd men min gummi syster fårn skottland o hennes 3 barn kommer istället.

Ja inte istället för men de kommer hit då.. Det är så kul när vi kan vara alla mamma o peråkes barnbarn på engång..

Tillsammans har de 10 barnbarn.. Fast mina barn är ju inte peråkes barnbarn men man säger ju så ändå..

Så nu ligger pappa i lä han har bara 8 barnbarn.haha

Vad flummigt det vart,jag är så dålig på o skriva om något ordentligt..




Där dök jag upp som gubben i lådan..

Igår var vi på besök hos våra kompisar o vi hade det jätte trevligt.

Men jag behöver nog gå ner en 15 kilo eller nått,det kommer inte som en överaskning direkt.

Men det måste bli av för igår råkade jag ta sönder deras fina stol som de har på altanen..

Lite pinsamt sådär ,jag började skratta som bara den..Jag kunde sluta skratta..

Vilken tur att jag har känt dem så länge.. Tänk om det skulle hända hos några nya vänner.

Jag hade johan i famnen också  men han brydde sig inte.

Så nu är de en stol mindre,tur att de verkar ha många stolar.

Jag börjar skratta av bara tanken ..

Sen när vi hade varit där,vi kom dit vid 11,30 så åkte vi till Macdonalds.

Barnen hade fått grattiskort från macdonalds o av dem får de en happy meal..

Så de var ju glada:-) Jag åt  en salald som jag vart missnöjd över.. Knapra kaninmat..

Ja sen så drog vi till ica maxi för att storhandla o för att köpa resten av dannes paket..

Vi hade varit där dagen innan också för att köpa presenter till danne.

Finns så mycket roligt där.. Vanessa hittade little petshop hus som hon ville ha o en winx docka..

Men hon fick inget hon har ju redan fyllt år.. Men hon ville minsann ha den där petshop huset.. jaja..

Året är ju inte slut än ,de hade även mycket barbie dockor på rean.. o barbie kläder på rea..

O även killsaker på rean.. Jag såg att det hade funnits någopn spiderman sak på rean men det var slut  där vi var..

Man kan ju inte hitta allt ..

Ja sen så åkte vi till macdonalds igen,john skulle äta mat dne här gången fast i bilen..

o jag tog en snck wrap som är väldigt god..


Nu ska jag gå o kolla om john o danne har kommit hem än.

Jag ska ta o städa sen o kanske börja med bakandet av några kakor annars får det bli imorgon eller så..

hejsvejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!