Tisdag

Den här dagen har varit lite små tråkigt lugn.
John började jobba igen efter påskhelgen  så nu är jag o barnen själva  hemma igen om dagarna .
Denna bild tog jag förra veckan på väg till stan o  imorse när jag vaknade var det fullt av snö ute.
image24

Vanessa följde med sin mormor till stan  för någon timme sen,
hon följer ofta med mormor när hon ska någonstans..
För ett år sen kunde hon bara träffa mormor några gånger/någon gång i månaden
o nu kan de ses flera gånger i veckan..

Johan o Danne  sitter/ligger o leker här bakom mig.
De är redan bundisar fastän Johan bara är 6månader.
O det bandet mellan dem kommer att  bli starkare  o starkare..
För barn med 2-3års åldersskillnad blir så tighta  det ser man bara på Vanessa o daniel
o  är de av samma kön dessutom så  blir de nog ännu mera tighta..


Kommentarer
Postat av: Gita

Hej på dig!

Är det du som har släkt där nere där ni nu bor eller har ni båda det?

Det måste vara härligt att ha mormor så nära, min mamma bor 1 ½ h från oss, tyvärr har hon aldrig möjlighet att komma själv hon har ingen bil och jag fattar inte varför hon inte tar tåget.

såg tussilago i dag, det var första gången för mig.

Har ju varit ute och lekt med Nellie känner mig så duktig, i dag efter jobbet så gjorde vi lite matsäck och gick sedan upp i Fårhagen och fikade och lekte.

Jag har 2 år mellan dom äldsta och dom har såååå roligt fasdt det är olika kön.
tår är alldeles perfekt nu med facit i hand, vi skulle ju haft ett barn efter Robin "våran äldsta" det skulle varti 21 mån mellan dom, men vi misste ju honom då jag var i 6:e mån.

Ha de så bra kram Gita

2008-03-25 @ 18:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!