Tidig morgon

Vanessa o Daniel  vaknade kl 6 imorse ,fy vad tidigt.
Fattar inte vad de ska upp o göra så tidigt på morgonen.
Daniel plockade fram glass ,tur att vanessa är med o säger till mig så jag hinner stoppa honom.
Men de kollade mest på Nickelodeon.
Han ska kolla på Nickelodeon så fort han vaknar nuförtiden så det är tur att vi inte har alla dessa barnkanaler
 kvar som vi hade i Huddinge.
Då hade de suttit bänkade vid tv:n dygnet runt.haha Disney kanalerna slutar vid 22 o Nickelodeon vid 18.
image27

Jag var så trött på förmiddagen att jag inte trodde att jag skulle orka med dagen.
Men vid 13 tiden så gick barnen ut,johan somnade o jag ställde mig o bakade en Ananaskaka.
Sen när den vart klar började jag med maten. Daniel hann somna vid matlagningen men Vanessa åt med mig iallafall:-)
Nu är även Johan vaken..Här ovanför ser ni ett kort på Johan då han får smakportioner av
Broccoli som han tyckte om. Han är ju 6månader nu så nu har han fått börja äta lite.
Morotspurén har varit en favorit också..

Iallafall nu så sitter jag o barnen o väntar på att John ska komma hem så vi kan få fika på Ananaskakan.
Det ska bli riktigt gott med lite fika.Det är första gången som jag bakar i huset,Johan bakade första gången på påskdagen då han gjorde en kladdkaka till middagsgästerna..


Kommentarer
Postat av: Kathleen Wasberg

åååååå vilken härlig bild på johan och det ser ju smarrigt ut med lite purre mumms

2008-03-26 @ 19:28:47
Postat av: Addesmamma

Oj visste inte ens att du hade en blogg!
VAd kul att det känns bra med flytten och allt.

2008-03-27 @ 19:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!