lugn dag

idag verkar det bli en lugn dag.
johan ligger o sover ,på mage dessutom.panik.
men vad har man för val när han vänder sig på mage helt själv.
han kan rulla runt hur som helst nuförtiden så det ska nog inte vara någon fara men för säkerhetsskull kollar jag till honom lite då o då..
jag vill ju gärna få ha kvar mina 3barn..
Skulle det hända dem något så vet jag inte vad jag tar mig till.
Min man o mina barn är mitt Allt.
Jag ska ta o förbereda lunchen nu o ta en kopp kaffe.
Mamma är i sälen o där regnar det mest.Så jag är inte direkt avundsjuk på dem.
DÅ är jag hellre hemma o tar det lugnt..
Jag har inte turen med mig med html koderna idag men nu funkar kortet som det ska.Jag använder html koder även fast man inte behöver.M

Jag lägger in ett foto på vanessa från i somras då vi fortfarande bodde i stockholm.









Vanessa sommaren 07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!