lördag

igår hade jag o barnen en toppen dag bland vänner o bekanta.
jätte rolig dag .o betydelsefull:-)
idag är vanessa på funky kids o sen ska vi fika o göra klart hallen.
jag har gjort en massa skoj de här dagarna då john
har jobbat.
Han trivs såå bra på jobbet.
Johan välte våran stora blomma förut som står i vardagsrumet,så nu får vi ställa undan den.
man ska inte äta blomblad lille vän..

var längesen jag hade någon ny kommentar
så läsardelen har nog sjunkit..
men jag fortsätter att blogga.

o så vill jag hitta min kameraladdare så jag kan ta en massa kort igen.

Jag lägger in ett foto på bröderna bus ,taget när johan var 6v..








bröderna bus


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag läser din blogg ska du veta..
Går in varje dag för att se om du har skrivit nått nytt.
Och du!! Vilket fint hus ni bor i!!
Precis så vill jag också bo.. :-))

2008-03-08 @ 16:20:22
URL: http://angelhanna.blogg.se
Postat av: Gita

Hej, vad kul ni verkar haft i dag,måste få fråga är du därifrån där du bor nu, för ni vekar ha flyttat till ett ställe där ni verkar ha många bekanta och så har ni ju släkt där.

Ni verkar nu trivas jättebra.

Jag läser din blogg nästan varje dag, så sluta inte skriva, jag tror det är många som läser men inte orkar skriva nåt.

På min blogg kan man se hur många som varit inne i dag, det är lite kul.

Vet du hur det går för Nettan , skulle inte dom flytta, det kanske jag frågat dig tidigare.

Ha det så bra, kram Gita

2008-03-08 @ 22:20:09
URL: http://gita.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!