karlstad

Vilken härlig dag vi har haft hela familjen idag.
Vi åkte iväg rätt tidigt till Ikea i Karlstad.
Där vi sprang omkring hela dagen.
Shoppade,åt mat,fikade,barnen lekte ,vi planerade inredning mm.
Vi som är vana vid Ikea i kungens kurva o ikea i örebro jämförde karlstads ikea lite.
O jag gillar Ikea i Karlstad. De hade verkligen tänkt på barnens bästa där.
Små lekställen,ställen där de kunde sitta o spela medans föräldrarna gick omkring ..
Förutom det där stället där barnen kan vara o leka medans föräldrarna är på ikea..
Bra mat o fika ställe. kom ihåg bara att det är en kö till fikat o en kö till mat o fika..

Igår köpte vi smörgåstårta som vi mumsade på innan melodifestivalen började.
Mumsigt värre.
Hallen vart aldrig klar igår men den måste bli klar innan fredag för då får vi besök från huddinge..
O i helgen ska vanessa o Daniel sova hos deras mormor så vi får göra huset fint i lugn o ro.
Jag får ingenting gjort om dagarna hemma med 3barn o när john kommer hem så vill ju vi umgås med honom ,laga mat o koppla av.
O helgerna går ju så himlans snabbt.
SÅ de som kommer o hälsar på här får ha lite överseende med att det kan vara lite hur somhelst
här hemma.PInsamt men sant.Hur jag än förösker så blir det inte lika välstädat som alla andra har.Vi har nu bott här i 3veckor o det tar nog tid innan man får ordning på alla lådor o saker..
Jag stressar så med städningen så jag får lätt ont i magen.
Men jag hoppas att vi kommer ikapp efter helgen.


Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!
De var ett tag sedan jag tittade in här.
Grattis till Johns jobb :) Nu kan ni relaxa lite igen.
KRAM på fam W

2008-03-10 @ 22:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!