Barnmorskorna


Jag har precis kollat på ett avsnitt från barmorskorna som snart går på tv:n.

Vilka minnen,jag har fått både Vanessa O Danne på det sjukhuset.

Så i några av dessa salar har jag varit.. Vilka minnen.

Rätt häftigt egentligen att jag har fött barn på det stora sjukhuset,som är så stort så  de gör tvprogram därifrån.

Jag har en bekant som jobbar där också så man letade lite efter henne  i programmet men jag såg henne inte.


http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1086276

Här är ett foto på paketet som jag gav min syster  i födelsedagspresent.
Paketet kommer från Ny Design.
image25

Kommentarer
Postat av: Gita

Hej på dig, har du kollat in första avsnittet av Barnmorskorna, jag satt och kikade på 3:an om programmet, jag har oxå en kompis som jobbar på förlossningen så jag kikade oxå efter henne men jag såg henne inte.

Visst är det häftigt att vi fött våra barn där själv har jag ju jobbat på Huddinge i 6 år så lite minnen har man ju därifrån.

Och 4 förlossningar har man gått igenom där, så ja lite häftigt är det allt att man har ju legat i nån av dessa salar *ler*

Känner du någon som jobbar på förlossningen.

Fortsätt skriv på din blogg, det är så kul att gå in och läsa jag går in nästan varje dag i och med att jag har länkat till din blogg och då är det så enkelt att bra kika in.

hur gamla har dina barn blivit nu?

Hur länge har du tänkt att vara hemma.

Hur du hört hur det gått för Jeanette med huset, när skulle dom ha visning?

Ha det så bra kram Gita

2008-03-24 @ 12:39:11
Postat av: Vibeke

Åh vilken fin present syrran fick! Skulle tippa på att hon blev jätteglad!
Antar att ni har lika mycket snö i K-a som resten av landet. :P Jag som ville ha vår...
Kramisar

2008-03-25 @ 19:13:48
URL: http://beckorell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!