Det vart ...

Det vart finare väder igår  än vad jag hade vågat hoppas på.. Inte så att jag kunde ha klänning på  mig men skönt ute ändå.

Precis klockan 12 började det regna men det slutade snabbt som tur var.. Så vi slapp regnet .

EFtersom allt på min dator har försvunnit,alla foton,program o musik har försvunnit.

Så nu närjag ska lägga in kort från igår så kommer det inte upp automatiskt sådär som det brukar göra..

Så då får jag ropa på min käre john.. Det är skönt o ha john hemma i några veckor vi får saker gjort lite mer..

Jag tar itu med övningskörningen ordentligt..Vi övar på sånt som jag inte övar på med körläraren..

På så sätt så lär jag mig mer o slipper känna att ,men hallå det där har jag redan gjort..

Så jag tar över bilen mer o mer nu men jag vet mina begränsningar..

Jag skulle aldrig bege mig ut på en motorväg som det är nu..

Tids nog kan jag göra det,o den dagen då klarar jag av det..

Jag skäms fortfarande för att jag inte redan har kortet men jag ser också fördelarna med att ha väntat några år..

O man ska inte ta det som en motgång utan  man ska bli peppad att ta det så man kan vara som de andra i min ålder..

För nu är det min tur,o det går riktigt bra. Har några pärmar kvar tills jag kan göra datatesterna hemma  men jag behöver

inte jäkta.. Jag vill kunna allt bra innan jag tar nästa steg.. John tycker att jag redan nu kör riktigt bra o är han nöjd över min

körning så är det riktigt bra. Jag kör bara med  honom o körskolan . Folk som är tillräckligt noga .

Lägger upp ett foro på min dotter taget på midsommarafton.i lunedet.



Så hur var nu våran midsommarafton?

Den vart riktigt bra. Vi åkte till lunedet med pappa o vi satt där på filten o fikade..

O drack kaffe ,vi satt riktigt bra så vi såg alla folkdanser haha. Barnen  lekte o dansade runt ,o fler o fler barn kom till dem o

dansade ihop.. Det är så härligt  se när barnen har det så kul. Glada barn =lika  med glad mamma.


O sen vart det  dans kring midsommarstången. Danne hittade en söt liten tjej som han ville hålla i handne hela tiden..

Ringen växte sig större o större.Vi dansade rätt länge jag o vanessa..Danne var med lite då o då..

Sen vart ringen lite väl stor haha för då var det nära att några pojkar dansade på oss.hahaha

Men det var ingen fara,vi behövde inte flytta på oss..

Barnen lekte vidare i lekparken o de hittade lite kompisar o folk som vi känner..

Sen kom knappfors trollen o hälsade på alla barn.O så fick barnen en godispåse,en pytteliten godispåse med gelehallon för 22 kr /styck..
Lite dyrt kanske..Men jaja något gott ska de ju få ha :-)

Sen åkte jag,john o barnen vidare till mamma där vi skulle fira midsomamrkvällen..

Där tog vi en drinkg 8alkohol fri för mig o john o barnen ) o åt godis o jordnötsringar ..

Sen var det dags för grillat..Mums..Det fanns så mycket gott att välja på förutom kött så fanns det friterad pommes,grillad

ananas,grillad halloumi ost,tsatsiki o andra såser,sallad,fetaost o annat gott:-)

Vi stannade till strax efter 22.. Barnen de somnade så sött i bilen så det var bara o bära in dem:-)

Här sitter de o äter i lunedet.. o lilla Olle som somnade  i fåtöljen när vi var hos mamma.





Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan!! Ja lekparken heter "järnvägsparken" och ligger precis vid biblioteket i Krhamn, även vid tågstation. Hade inte varit dit på några år men den var riktigt passande för småttingar i Tyras ålder.

2008-06-22 @ 18:25:52
URL: http://saraohlsen.blogg.se/
Postat av: veronica

vad fina kläder hon har på sig precis de hade samine på sig idag så himla fint ihop. kram

2008-06-22 @ 21:08:26
URL: http://nogg.se/inka
Postat av: mia

hej ! jasså bor du ikrhamn? fick för mig när jg läste i din blogg att du bor i kga?

Hur e det o vara 3 barns mamma då? Är de stor skilldnad än 2? Skulle gärna vilja ha 3 barn men ibland undrar man...:-) imponerad av dom som kan hålla reda på 5-6 stycken.

Ha de så bra!

2008-06-23 @ 10:38:10
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej hej! Ja vore kul att se gardinen=) Har du sytt den själv??

2008-06-24 @ 21:28:27
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Linda

Föresten är det inge fel att vänta med körkort, jag tog mitt i höstas:)

2008-06-24 @ 21:40:52
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!