Släktkalas


Nu har vi haft släktkalaset för danne (på min sida)

Det vart många barn  idag.. 7kusiner kom till danne.. Johan som hade ögonfluss
 
o lite snorig fick leka lite försiktigt med sina jämngamla kusiner från skottland.

Men vanessa kunde inte låta bli ena tvillingen,hon älskar ju bebisar.

O de ses ju så sällan så nästa gång är de nog stora..


Danne vart så glad när han fick paket av Noel så danne kramade honom flera gånger.

Min mosters paket var väldigt omtyckt,han fick nämligen ett munspel.

Så han gick o spelade munspel för oss  innan vi skulle fika..

I kylskåpet hade vi gömt en stor överraskning ´till honom..

Det var en spindelmannen som hade gömt sig där..

En 18 bitars spindelmannen tårta,danne vart helt överlycklig.

O så hade vi bakat lite kärleksmums o annat gott med philadelphiacheese.

Vart olika sorters kakor också till fikat,jag bakade gaffelkakor igår kväll
men  bunken med allt smet hamnade i slasken. o jag hann aldrig göra nya.
Så det fick gå utan..Men det var nog ingen som förväntade sig hembakta kakor också.hihi
Men jag hade köpt hem brago kakorna med kokos som min mamma gillar så mycket





Även om man sitter o saknar folk som man förut umgicks med rätt ofta under huddinge tiden så är det rätt skönt o bo här .Kunna ha så här stora kalas var ju inte så lätt förut.Även om radhuset var stort så är det både smidigare o roligare med hus o stora trädgården..
Särskilt när det är så här varmt ute.
Då är jag helst på altanen o vill jag verkligen ha svalka så går jag ner till tvättstugan där är det så svalt o skönt..


Johan han har ju ögonfluss o snorig så han är ju inte världens piggaste,

då är det perfekt att mormor kommer o rår om honom lite extra mycket.





den här gillar danne:
sjörövare ju:-)
Alla andra som har blogg.se kan lägga in videoklipp från you tube hur gör man?
jag tar både url adressen o embed  adressen men det går ändå inte.

http://www.youtube.com/watch?v=_dNB4g0AcH8

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/_dNB4g0AcH8&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/_dNB4g0AcH8&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!