Nationaldagen



Så har nationaldagen  varit..

Vi firade dagen med johns föräldrar. De kom vid 10,30 tiden o vi fikade o grillade

o barnen de plaskade i badbaljan.haha

O så fick john,vanessa o Daniel paket från dom.

Vanessa vart överförtjust i sitt little petshop hus som hon har velat ha så länge..

Danne fick andra leksaker som han gillade jättemycket o så fick båda jätte fina kläder.

När de hade åkt hem så satt vi o slappade lite o sen har vi kollat på nationaldagen firandet

på tv:n o jag o barnen  gick en promenad o passade på att å

¨till en mindre lekpark nu när det äntligen är lite svalare ute..

På dagarna är det så varmt ute så man orkar knappt vara ute mitt i solen..

Men det är härligt med sommar.

Igår kom mitt klädpaket som jag hade beställt efter.. Så nu har jag lite nytt att ta på mig..

Lite nya toppar o byxor o så..O vanessa fick lite linnen o en klänning..

Nästa vecka lär det andra klädpaketet komma. Hoppas det är ännu mera kläder som passar mig bra.

Jag är inte direkt van vid att garderoben gapar tomt så det är skönt att det börjar bli lite mer i lådorna nu..

Nu ska jag ta en kopp kaffe eller te..O sätta mig  ute på altanen.

Kommentera gärna så syns det sen när jag har gödkänt det.

O kom ihåg för att en vänskap ska funka så ska båda kunna höra av sig.

Personligen  är jag lite trött på att ständigt  vara den som tar kontakt men sån är ju jag när jag tycker bra om folk..

O vänner kan man aldrig få för många av.

Inget personligt mot er som läser bloggen utan  det är bara tankar..


Kommentarer
Postat av: Vibeke

Usch, nu fick jag lite dåligt samvete, så jag plitar ner en rad här... man glömmer ju liksom bort att skriva något när man kikar in här...

Hoppas allt är bra med dig och familjen!

Kramis

2008-06-06 @ 22:37:42
Postat av: Jenny

Hej tjejen!

Jag brukar vara här dagligen o titta in :P

Hur mår du?

Många kramar

2008-06-07 @ 09:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!