me&i

idag har jag varit på me&i party..

De sålde ut våren kollektion.. så jag tog med mig 2 av barnen o min kompis jessica o hennes dotter o gick dit.

Så underbart o ha vänner som man kan göra saker med,men ni vet att jag saknar er i huddinge fortfarande..

Nettan ,vibeke,bella o ni andra...   Usch nu vart jag sentimental ,ni  vet ju hur jag är:-)

Tårar i ögonen o  fnittrar bort det.haha  Iallafall så handlade vi massor.. Alla ryckte o slet i dessa kläder o vi kom sist

o kände inte de andra   o jag hade med mig johan som inte ville sitta på golvet utan någon leksak,o någon leksak had ejag 

inte direkt med mig.. så jag fick bära på honom hela tiden,fanns ingenstans där jag kunde sätta honom heller..

Men jag tvingade min vän o ta honom.haha  Nä men vad ska man göra,jag var ju tvungen o få tag på något jag också..

Jag hittade en klänning till mig,en topp o massa till vanessa (som vanligt ) o en tröja till johan..

Det fanns inget till danne som han inte redan hade.. Jag har ju handlat  me &i kläder under våren o då har ju han fått

kronor o terrier tröjan o vanessa fick smulan kläderna igår  (topppen  o kjolen)..

Eller under våren o våren  danne fick sina me & i kläder nu i mauj när han fyllde..

Jag lägger in kort sen när jag sitter vid min dator igen..jag sitter just nu  vid johns dator..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!