jordgubbar

Hejhej..
nu är jag hemma igen..vi åkte o storhandlade ..jag o vanessa handlade medans de andra var i bilen haha.
så skönt o handla allt som vi behöver..det jag vet som vi behöver ialalfall.
vanessa är till bra hjälp hon kommer med lite förslag på vilken pasta vi ska ta osv..
så vi handlar ihop..så nu ska jag gå ner o fortsätta med maten
Jag ska göra Canelloni med köttfärssås o ostsås.smarrigt:-)
senare i kväll blir det nog en bit baguette med mozzarella o tomat .
hade tänkt ha det till morgondagens pastasallad med kyckling men det  kan vara bäst o äta  den när den precis är inhandlad.. (direkt ur deras ugn)
Fikabröd o bröd förövrigt blir så torra när de får ligga i sånnta
där påsar men lägger man brödet i plastpåsar så håller det bättre.

jajust det.idag gick jag o barna ut till vårat jordgubbsland o plockade ihop både jordgubbar o smultron.
Det var uppskattat av barna.sitta o äta nyplockade jordgubbar o smultron.


Kommentarer
Postat av: Beatrice (Lyckosam)

Vanessa är verkligen ett sååå fint namn!

Vi har också jordgubbsland och smultronland ler Men dom har inte mognat ännu.

2008-06-30 @ 21:11:57
Postat av: sofie

de tycker ja e kul=)

2008-07-02 @ 10:15:51
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!