trött

Jag borde gå o sova men en dagens blogg borde jag väl kunna göra.
Idag har vi inte packat något alls.
så imorgon måste det gå undan om vi ska hinna få allt fixat till på lördag morgon.
Eftersom John är pappaledig numera (första dagen idag) så åkte vi till Örebro hela familjen.Men innan dess så gick jag till bageriet o köpte frallor som vi skulle ha till frukosten.Mumsigt värre.
Vi åkte till Silvan o köpte lite Lampor till barnens nya rum o flyttlådor.
Vi behöver förhoppningsvis inte så många fler än vad vi har hemma men man vågar inte chansa.
Vi tog en tur till Jula också o medan vi gick runt där så satt Vanessa o Daniel och kollade på film.praktiskt med sånna affärer som har en liten hörna för barnen.
Vi gick in till mariebergs centrum o tog en Lunch.
Jag valde givetvis en pastasallad med kyckling o fetaost.
Att få med pasta o fetaost kostade 15kr extra tror jag.
o så en caffe latte till.Men jag had elika gärna kunnat vara utan den där latten.
För jag tyckte inte så mycket om den o salladen var godare förra gången jag var o åt där.
Men då var det en pasta sallad med räkor.
Men man ska inte klaga .:-)
Fast jag måste ju erkänna att jag saknar stockholms goda caffe latte.
Men det beror ju på vart man köper den förståss.
Alla var väl inte lika goda kanske.

Efter lunchen så ville barnen till den roliga lekplatsen så självklart gick vi dit.
Efter lite spring o lek så gick vi o köpte glass till dem.
Jag hann även med ett besök på Esprite och vad mycket snygga kläder jag hittade där.
Men jag var inte ett dugg frestad att handla något för jag vill rikta in mig på att få det fint i huset nu
så jag vill bara köpa en massa inredningsgrejer.
Alla mina tankar går till att planera hur det ska se ut i huset,hur flytten ska bli..
Men jag är nog inte ensam om att längta till på lördag.
Danne vaknar varje morgon o säger:mamma ,bo i hus?
När vi kom hem från Örebro så tog jag o johan en långpromenad.
Det var riktigt skönt o vara ute o gå bara vagnen o jag.:-)


Nä nu ska jag gå o lägga mig så jag orkar vakna imorgon.

Dagens foto blir på en lampa.haha


Kommentarer
Postat av: Mia

packning, kartonger o stök, inge roligt!! Men såååå skönt när de blir klart!!
skickar styrkekramar!!

2008-02-15 @ 11:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!