shoppning

Vilken rolig dag det har varit.
Mamma kom på besök iförmiddags.Sen åkte vi o shoppade lite blommor o sånt hem hit.
En tur till bokrean vart det med..Jag köpte en massa böcker.
en bok man bör ha när man har hus,en inredningsbok,en bok till mig som heter Skymningsbarn.
o så lite böcker till barnen..
Jag börjar få lite ordning i mitt älskade kök.haha ja jag stortrivs verkligen i mitt nya kök.
Det är så stort o fint.Lite blommor o gardiner o sen är det nog rätt klart.förutom ev nya vitvaror o lite annat krafs.

Dagens bild blir på en del av köket,så som det ser ut idag.

köket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!