nytt

det har blivit lite nytt på bloggen.
fint va?
så vad händer i mitt liv?
vi försöker få ordning i huset o tömma allt i lägenheten.
vi fick hyra en lätt lastbil idag,1000kr på ett dygn.
onödigt kanske men den fylldes lätt o vi har saker kvar.
imorgon ska vi städa
ur lägenheten.
allt det plus sjuka barn.skulle underlätta att de var friska så vi kunde gå ut allihopa.
Vi ska köpa lite nya möbler också men vi har inte kommit undrfund med hur vi vill ha det.
o en massa nya gardiner o ev vitvaror.
men man får ta lite i taget,det ska ju vara
kul o handla nytt. an ligga o vila
Någon som har någon erfarenhet om hur det är o ha skinnsoffa när man har småbarn?
Jag vill ha det fint o så men med 3 småbarn så måste det även vara barnvänligt.
jag vill inte cbehöva springa o hispa runt ifall de vill dricka vatten där eller man ska kunna äta chips ihop en fredagskväll.
Men samtidigt är jag så trött på våran soffa.
Den har hängt med ett tag nu.Sen Vanessa låg i magen.
Den är stor o bra o alla får plats.
men jag vill ha en förändring i vardagsrummet.
Jag var aldrig nöjd med vardagsrummet i radhuset.,
Så det känns lite prio ett i inredningsväg.
Sånt här läder tänkte vi på.



Kommentarer
Postat av: Marina

Vad fina bilder du har lagt in överst.

Jag har visserligen inte så mycket erfarenhet av barn och skinnsoffor men vore inte det jätte bra att ha, det är väl bara att torka bort allt kladd som blir efter fredagsmys. I en tygsoffa går ju allt sånt direkt in i tyget.

2008-02-20 @ 21:28:36
URL: http://marinasblogg.wesstrom.se
Postat av: Bella

Hej vad kul att handla nya möbler :-) Vi har svart skinnsoffa och där grisar både barnen,katterna och hunden bara att tårka av när det blir fläckar. Vågar knappt tänka på hur soffan hadde sett ut om den hadde varit i tyg.
så jag röstar på svart skinnsoffa /kramiz

2008-02-21 @ 16:41:03
Postat av: Gita

Kul med ny soffa, vi har haft våran soffa i 12 år så i höst blir det ny soffa för oss i det nya huset.

Jag bara längtar vi har ju fram till nu haft en i skinn, men för oss blir den nya soffa i tyg, barnen börjar ju blir stora nu och vi har ju inga djur så för oss passar det bra.

Hoppas att ni blev nöjda med möbeln.

kram Gita

2008-02-22 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!