lunchat

Idag är jag lite små trött.Men jag ,vanessa o johan var till strandcaféet o fikade idag med några bekanta/vänner. Jag åt en pastasallad med fetaost men eftersom det var salladsbuffé så vart det lite pasta på pasta.
Jag ångrade mig snabbt när jag insåg att det var så mycket gott på salladsbuffén.
Så hoppas de andra rätterna finns kvar nästa gång jag kommer dit.men jag vart väldigt mätt på salladen..ujuj.

John o Danne var på andra äventyr..Så när de var klara med sitt kom de o hämtade oss.
Då hade regnet slutat ösa ner men det var skönt o
åka allihopa ibilen hemåt.

Mycket tankar som snurrar runt i huvudet på mig.
Jag tror att 2 flyttningar på ett halvår har satt sitt även på mig.
Men det blir bra till slut.Här ska vi stanna, så man behöver inte skynda på med någin inredning utan låta det komma efterhand..


johan 5månader

johan 5månader


Kommentarer
Postat av: Annelie

ohhh vilken liten söting...

2008-02-28 @ 14:22:18
URL: http://http://annelie-alima.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!