helgen

Helgen har varit bra.
Mycket tankar o funderingar har det varit under helgen.
Det börjar märkas att vi är mitt i en massa förändringar i våra liv.
Goda förändringar.
Om precis en vecka så sitter eller sover jag i mitt eget hus.
Min o min mans hus förståss:-)
Idag gick vi ner till Picasso o åt mat där:-)
Kebabrulle tog jag,den var riktigt god.
Detkan vara skönt o slippa stå o laga en massa mat i köket när vi är mitt uppe i packandet där.
Barnen var med mormor på hockey idag också så de åt mat med henne..
Jag har blivit bortskämd med att kunna gå iväg bara jag o John o våran lilla bebis försåss sen
vi flyttade hit.
Men det är bra, för
stockholm fick vi aldrig gå någonstans själva.
Så en timme själva med bara Johan är rätt skönt emellanåt.
Det får inte bli längre stunder för då blir jag rastlös.haha
Men till helgen då vi ska hålla på med flytten då ska barnen få va med mormor.
Så har vi bara johan hemma.Kan vara skönt så kan vi skruva ner alla sängar o sånt.O inte behöva ha så mycket framme.Sist vi flyttade (för 6månader sen)
så stod vi alla 4(johan var inte född då) o kollade när flyttkillarna kom o lastade ur alla våra saker ut ur
radhuset.
o in i den stora lastbilen på väg 25 mil bort till nya bostaden.
o nu ska vi härifrån fast denna gång ska vi inte åka 25 mil utan bara någon kilometer..

kortet här nedan är på lilla Johan när han står/sitter o kollar på alla bilar som kommer förbi utanför fönstet.
Taget 4feb08.johan 4månader.



johan tittar ut.4månader


Kommentarer
Postat av: Vibeke

Men hur bedårande får man vara egentligen?!

2008-02-11 @ 21:39:54
URL: http://beckorell.se
Postat av: Marina

Vad skönt att ha barnvakt i allt flyttande, det måste ju underlätta massor.

Så söt Johan är när han tittar ut genom fönstret ;).

2008-02-11 @ 22:07:21
URL: http://marinasblogg.wesstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!