dannes rum

Det är svårare o inreda daniels rum än vad jag trodde.
det är inte tillräckligt stort..eller så är det vi som har för mycke saker..
men nu har jag fått in bordet o hans stolar lite fint iallafall..
så får vi se hur det blir med bokhyllan o hans säng som vi ska köpa ..
han har en säng sen huddinge tiden men den är för stor o bökig.
så det får bli en ny.
Tänkte tipsa om en sida:www.mininredning.se
där finns en massa inredningsbilder.
Jag hoppas få lite inspiration därifrån..
Mamma o john är i lägenheten o städar
o jag inreder dannes rum,barnen de tittar på tv:n.
O johan ligger på madrassen här bredvid mig..

Pojkarna har hostat en massa i natt så jag har inte sovit helt okej ,nojjar mig för johans hosta o andning o grejer..Väcker john ,du johan låter så konstigt...
haha.. hispiga mamman är igång.hihi..
O vanessa vaknade kl 00,30 i natt o var hungrig.. Lite väl sent för mat.men hon fick en banan
som hon satt o åt i sängen..bortskämd.haha
Ibland är jag snäll,det är så sällan hon vaknar o är ledsen på natten..
O hon springer ner o kissar så tyst o duktigt på natten o byter rum hur som helst.
Det är hennes 3:e nya rum nu sen i somras..
Vi bytte rum till henne i radhuset inför visningen,sen flyttade vi o då fick hon nytt rum igen o nu ett nytt hem o nytt rum.
Dessutom sover vi andra på nedervåningen.
Så visst är hon duktig.Meningen är att danne ska sova här uppe sen också..
Men det får gå i hans takt o när han får hem sängen..

Nä nu måste jag gå o fortsätta.
Kanske kommer john hem med lite lunch snart.Det vore gott.

Kommentarer
Postat av: Annelie (kusinbarn) =)

Hej !!
Oj vilket stort hus ni har köpt, ser jätte mysigt ut !! Hoppas ni kommer trivas bra, ser framimot att bli hembjuden på en kopp kaffe till sommaren ;)
Ha det så bra // Kram Annelie

2008-02-26 @ 18:28:34
URL: http://http://annelie-alima.blogspot.com/
Postat av: Annelie (kusinbarn) =)

Oj jag skickade nog två, ha ha fattade inte att du var tvunget att godkänna innan det publicerades !! Ha ha ja men du kan ju ta bort ett kanske ;)
// Kram Annelie

2008-02-26 @ 19:25:00
URL: http://http://annelie-alima.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!