Besök


Idag får jag besök av min kompis o hennes dotter.
Det är kul o få besök men jag längtar så tills vi bor i huset.
Då ska det bli mer besök hos oss.SItta på altanen o ta en fika osv..
Jag verkligen längtar till vårat kök också.
KÖket som är där vi bor nu är inget riktigt kök enligt mig.
Om jag plockar ur diskmaskinen o barnen går förbi så blir det trångt på engång..
I ett kök ska hela familjen kunna samlas.

Igår gick vi till bageriet här i stan,det var kö ända utanför affären.Alla ville ha semlor.haha
Jag köpte semlor till oss o pappa ,jag tog en semla med vaniljcreme istället för mandelmassa.
O så drog vi till pappa o åt mat o fikade. Det är alltid så god mat hos pappa.
Att kunna åka o hälsa på pappa när jag vill har jag verkligen saknat under
alla åren i stockholm.

Nu går billarmet här utanför..hm.inte våran bil som tur är..



johan 4månader o nessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!