trött

Idag är jag så himlans trött.

Vanessa o danne sov hos mormor i natt så jag sov nog lite väl skönt i natt.

Vaknade 8,35 o min körlektion skulle börja 5minuter senare så jag fick kasta mig

på telefonen o be henne komma hit istället..Vilken tur att man har en så snäll körlärare"ler"

Idag körde vi lite repetitioner i stan o sen en massa ljussignaler o sånt..

Jag var väldigt uppmärksam idag på allt,o körde väl istort sett utan något större fel.

Eller ja jag gjorde bara något små fel..

Jag körde hemåt till oss så slapp jag gå hem..

Latmask? nja bekväm..

Vi har mest försökt få lite ordning här hemma i köket o så nu på förmiddagen.

Hinna med lite mer än vad vi brukar. Men så mycket lugnare är det inte här hemma.haha

Får hem barna om 20 minuter så då blir det kramkalas innan de ska byta om.

O sen ska vi åka o fira Linnea som fyllde 5år i Lördags..

Danne älskar Linnea:-) Hans egna ord..:-)

Sen blir det nog att köpa present till pappa.

För imorgon på eftermiddagen ska vi iväg o fira honom.

O på onsdag ska vi fira Samuel (barnas kusin)..

Sen är det lugnt några dagar men sen på Lördag ska vi på dop..

Tur att alla julklappar till barna är klara.-)

Kommentarer
Postat av: petra

Gå o lägg dig!!

2008-12-01 @ 22:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!