smulan

Så tror man att lilla smulan sover (nessa såklart)  ..
Jag som precis hade nattat både henne o johan tar o passar på o går ner till källarn för att fortsätta slå in lite julklappar.
Då hör man små tassande steg,då står hon vid trsppan till källarn..
"Hej jag vill att du hjälper mig med det där bandet som du hade när du var liten"..så sött.
Jaha kassettbandet ,inte lätt o komma ihåg alla uppfinningar:-)

Vad gör du fortsätter hon..Jag slår in en julklapp till dig säger jag o ler..
Som tur var så var det inte till henne utan till Johan..

Hon kollar lite försiktigt ,näää dety där är ju till johan.haha

Så kollar  hon på en liten hög bredvid mig,"vem är det där till."

"läs så får du se"

Så läser hon på paketet,nämen det är ju till mig.. "Jag ska få en bok." 
Jag skrattar åt min lilla tös,
som tur var så hade hon inte rätt utan det är en sago cd..)

Då fortsätter hon att fundera,ja men då är det en såndär sago skiva..
ÖÖÖ näää inte köper vi några skivor till dig o inga böcker heller..

Vad får jag då??

Ja du vet äpplen o päron o sånt..säger jag då o flinar.."jaha"

Tur att hon har humor,o fattar när jag skämtar..  Det är så roligt med henne..

Hon har en himlans härlig humor o kan mig utantill o jag henne såklart..

Det är mysigt med 5½åringar o till hösten lär hon bli ännu smartare för då börjar hon skolan..

Hejsvejs nu ska jag ta en kopp te..


Kommentarer
Postat av: Nettan

haha barn är kloka=)

2008-12-18 @ 22:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!