Pulka

Idag drog jag o  vanessa  ut för att hejja lite i snön   ,vi var väl ute i snön i någon timme..

Danne o nessa hade precis innan varit ute på tomten o lekt o försökte göra en snögubbe.

De hade en morot som de skulle ha som näsa men det är inte så lätt o göra en snögubbe..

Men de  hade kul.. Jag o vanessa  drog i väg till några pulkabackar så hon fick springa runt o åka  pulka som en liten tok..

Smurfan som jag kalalde henne..hehe.. SÅ härligt  o se henne springa runt med pulkan o åka nerför wiiiiiii...

Hon längtar till sälen,då ska mormor dra henne i pulkan har hon bestämt.haha  Det du mamma..hahaha

Vilket hedersuppdrag..

Här är en smurf,som  sjunger :
var rädd om varje liten igelkott ,o ser sådär söt  ut som bara nessa kan..



Här är hon igen med sin yngsta lillebror.. också taget idag.


O här har vi  min mellersta .Världens goaste cutie..

Kommentarer
Postat av: Vibeke

Herregud så mycket snö ni har! Här är det då varken snö eller julstämning, men det är ju fortfarande en vecka kvar till jul så jag fortsätter att hoppas att snön kommer hit. ;) Stora Nessa som redan börjar tappa tänder! Och snäll tandfé också... ;)

Kramisar till familjen

2008-12-16 @ 21:37:10
URL: http://beckorell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!