nytt nummer

Jag har inte kunnat sms:a på en vecka,ja några har jag sms:at ändå från johns mobil.

Men mitt kort är spärrat o jag har eventuellt from i morgon nytt nummer..

Inget jag vill direkt,men jag klarar inte av att inte ha en mobil..

Det innebär att alla mina kontakter på mitt  simkort kommer att vara helt borta..

Några har jag ändå tack vare john o några kan jag utantill ,men ni vänner o bekanta

era nummer skulle jag behöva igen.. Ni kan maila mig numret på [email protected]

Så mailar jag er mitt nya nummer så fort jag har det..

Känner mig lite deppig,men jag får gå o gråta en skvätt i min mans famn

så mår jag snart bättre..

Lägger in ett kort på min minsta älskling,
taget förra veckan när han lekte  hos Kevin..
Den här gillade han väldigt mycket.



Ha det så bra.kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!