mycket o göra

Det är mycket o göra inför morgondagen

man vill ju komma iväg så tidigt som möjligt.

Så allt ska vara klart när vi har ätit frukost..

Det svåra är nog att slå in alla julklappar..

Vi får liksom gömma oss i källarn .

Vanessa vet ju vad vi gör där så hon frågar vem jag slår in till innan hon går ner..

Hon är en ritktig liten ängel.

Men daniel går ju bara ner,så vo får gömma det lite snabbt eller föröska få upp honom därifrån..

Som tur hörs det när de är på väg ner men ändå..

Är rätt stressigt faktiskt,john ville slå in lite i sälen..

Men jag vill få allt överstökat så allt är klart när vi kommer dit..

Vårat hus är ju trots allt större än stugan som vi ska bo i...

Även fast det är en stor stuga så är det ju enplans osv..

Kan hända att jag bloggar när jag är bortrest..

Vi kommer nämligen ha internet där så kika in hit som vanligt ..

Ja även på julafton måste man ju kika in hit flera gånger om dagen.hahaha

Nädå jag skämtar det där får ni göra som ni vill med..

Nu ska jag gå o tömma kameran så vi akn ta en massa kort under julveckan..


Här är familjen  W på Lucia .

Kommentarer
Postat av: Nettan

Gu va fina ni är familjen Westermark<3

2008-12-20 @ 19:07:51
Postat av: jenny

Hej.

Ha en underbar tid i Sälen.

Många kramar Jenny

2008-12-20 @ 22:32:17
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!