lite av varje

Sitter Just nu o lyssnar på Vp:s  jullåt Där alla änglar finns..

Jag gillar julmusik,o finns det minsta lilla tecken på piano då är det kört.

då är jag fast..:-)

Sen att det är min brors band som spelar den låten gör det bara ännu bättre.

Vanessa skulle nog bli tokig av glädje o få se dem uppträda igen..

De uppträder i karlskoga kyrka på fredag kl 19..

För att göra mer reklam för dem så är det som som gjorde sommarhiten Där sommaren är

sommaren 2007.. Den skivan spelar vanessa rätt ofta..

O när den skivan kom ut så spelade vi den väldigt mycket i huddinge..

Så vad är julen för mig då?

Att få umgås med nära o kära..

Få ta det lugnt o se barnen glädjas av det de får..

Se barna leka o busa med sina kusiner o se deras glädje när tomten kommer..

Som vuxen får man ge mer än vad man får..

Det blir mindre paket för varje år som går till oss vuxna..

Jag är ju inte bara vuxen jag är ju 3barnsmor också..

Huvudsaken är att barna får det  de önskar sig..

Att välja ut exakta sakerna som barna borde få av släkten är rätt svårt..

Finns sånt utbud..O vad blir de mest glada över..

Ska försöka sumera en liten önskelista  i ett senare inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!