kortet

Idag ska det inhandlas doppresent..

Fr se hur det går när mitt visa kort är helt trasigt,o det nya kortet

kommer inte förän om några dagar..Tur är väl det att det gick sönder.

För nu när jag får mitt nya så står det mitt riktiga efternamn..

Får väl föra över pengar till johns konto eller nått o använda hans kort..

Samma gäller när jag ska betala körlektioner..

Är mer noga när det gäller körlektionerna för det är ju 3000kr

som jag betalar in sammanlagt då..

Så för er som undrar vad det kostar o ta körkort nuförtiden så 5timmar kostar 3000kronor..

Det är 5 dubbel lektioner..O de går åt snabbt..

En till knäpp sak är att jag inte vet vart min reserv telefon är..

Den har varit borta sen i tisdags.. Min vanliga mobil gick ju sönder för någon månad sen..

Observera att felet på min telefon kunde jag inte göra något åt,den bara dog.

Spelar ingen roll hur jag hade gjort den hade ändå gått sönder,var något tekniskt fel eller nått.

Stod något på skärmen,o man skulle stänga av den på engång..

Så hittar jag inte mobilen så måste jag stänga mitt abonnemang o skaffa nytt..

Så bli inte förvånad om jag sms:ar er om mitt nya mobilnummer sen inom den närmate framtiden..

Men helst köper jag en ny mobil utan nytt abonnemang,jag vill ha kvar mitt nummer iallafall...

Så det är också en sak som står på min önskelista iår..

En ny mobiltelefon,där mms funkar,kamera, o musik ska finnas..

Jag kan lägga i ett nytt minneskort så jag kan lägga in mer musik ,men ny mobil vill jag ha..

Typ en sån som gick sönder..

Kanske en sån här eller nått.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!