hungrig

Är väldans hugrig så jag ska snart fixa lunch..

Ser att jag egentligen borde ha börjat redan..

Jag har kört idag o  jag körde mot stockholms hållet idag dvs: sandviken,e18 till prix(coop forum)

mm..Körde körfältsbyten o sånt..O just det jag körde omkring i Backa också..

Det var sista körlektionen för denna vecka..Nästa vecka ska jag få köra mer självständigt..

Hon kommer säga vart vi ska åka ,tex  åk till Nobelhallen o så ska jag få fixa med körfältsbyten o sånt helt själv osv..

Så nästa gång blir det rätt mycket självständigt..Ska  bli himlans kul.

Nu har hon o de andra körlärarna sagt exakt vart vi ska åka,här kör du vänster,

här svänger du in i det vänstra körfältet  osv..

Men hon säger inte lika mycket som hon gjorde i början..

Men det är ju för att jag lär mig alltmer jag kör..

Säger hon inget så kör jag som jag vill haha.. Det brukar bli bra,kanske blir en liten omväg..

Men i helgen ska jag o john öva lite mer på körfältsbyten så de sitter lite mer..

De sitter redan men första gången jag gjorde dem så sänkte jag farten från 70km till 60 km

utan att tänka på det.. Men det är en osäkerhetsgrej..

Men idag höll jag farten medans jag körde från höger till vänster körfält osv..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!