danne

Idag är jag riktigt trött igen.haha

O sovmorgon fick jag för jag har ingen körlektion idag..

O jag har inget inplanerat  förrän kl 18 då kalaset är hos min syster..

Men däremot så har daniel fått så fruktansvärt ont  i sin tand som är sönder.

Så vi fick ringa o boka en akuttid till honom..

Så  kl 14 ska de vara där .. John o danne åkte för en stund sen..

Han har inte fått äta sen frukosten..Han ska få lugnande innan de lagar eller drar ut tanden..

Så slipper han vara så rädd..Men han var väldigt glad när han åkte.

Han ville till tandläkarn idag..Så gulligt när en 3åring vill åka till tandläkarn.haha

"O mamma,jag kommer få ett klistermärke.."

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas det gick bra hos tandläkaren!

2008-12-07 @ 00:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!