7:e

Haha det här blir det 7:e inlägget för idag...

Har en kvart kvar till ny dag..

Igår tisdag vart det "bara" 4inlägg.

Jag kom på en sak som jag längtar till..

Jag längtar till julen..

Ska bli så mysigt o fira julen  någon annanstans i år..

Slippa flaxa omkring med barna hit o dit..

Bara av att flytta till kga så minskade flaxandet under julhelgen jättemycket..

Jag kollade igenom lite foton som jag har på fl.

O insåg att vi vist var i sälen när jag väntade johan..

Så både 06 o 07 var vi där,fast under mars månad.

Klicka på länken så får ni se ett av mina foton från 07.

Kommer inte ihåg html koden för att lägga in en bild..

http://www.familjeliv.se/hem/3busungar/gallery/phppizx59.jpg

Kommentarer
Postat av: Nettan

Julen ska ju vara en lugn helg...Så det måste va skönt att bara vara iväg på ett ställe...

2008-12-05 @ 01:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!