Uniflex


Idag hade  uniflex  sökt  mig när jag var ute med barnen..
jag ringde upp dem när jag kunde prata ostört o de var först väldigt trevliga sen så frågade hon ut mig lite småhård i tonen om dagis o grejer..
så jag kände mig lite obehaglig till mods i telefonen..
hon lät som att det inte fanns några andra alternativ än dagis för mina barn..
så jag mådde inte direkt bra  efter telefonsamtalet..
hon fick iallafall de svar hon ville ha o skulle höra av sig om hon ville ha mig på intervju..
det  gällde en kundtjänst..
men jag tvivlar på att jag kommer att gå dit på intervju när hon låter så hård i telefonen bara för att jag inte tänker sätta in barnen på dagis..
Men nu har jag iallafall gjort vad jag har kunnat o man ska inte behöva ändra hela sitt liv    bara för att en chef vill det...
men visst vore det kul o kunna prova på o jobba när john ändå vill vara hemma..
Men då får det vara en chef som har lite mer vidgat tankesätt än en moralpredikan om dagis..

Ett av mina hemmabarn!!!

JOhan 11 månader kröp in till badrummet o hämtade en
 toarulle som han satte sig i hallen  o lekte med..

"det är roligt o riva sönder toapapper"


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud va otrevligt av Uniflex. Men de företaget är lite speciellt med....

Kram

2008-08-26 @ 18:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!