underbara fredag

Nu snart kommer min vän o hennes söta barn ..

Vi ska till öppna förskolan ihop..Det blir  höstterminens första besök--

Ska bli kul o få rutinen natt gå dit igen.. Har ju varit sommarstängt.

Hoppas jag kommer dit ofta nu..

Sen i kväll ska vi till mamma o fira peråke o njuta av deras goda mat o kolla in deras nya kök..

Jag är så nyfiken på hur de har fått det,vi var där häromdagen o redan då var matrummet så vackert.

stora fönster  o ja så vackert..

De har ju byggt om köket helt o hållet så det är väl dubbelt så stort nu..

O så har de  ett nytt rum på övervåningen som är helt nybyggt..

Nu måste jag gå o byta om,kan ju inte gå till öf i myskläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!