Örebro

Så är man precis hemkommen från Örebro..

Vi har haft en hel dag där.. Shoppat en hel del.. Blandann 2 par  jeans till mig på Esprite:-)

o en massa kläder till pojkarna .

Medans jag o barna stod på restaurangen o försökte välja ut vad vi skulle äta så gick john till

Siba o köpte sig en ny "leksak" för ett antal tusenlappar..

Jag bara skakar på huvudet ,han är så tokig.. Men så älskar han teknik också så nu sitter han på nedervåningen o

testar sin nya leksak o jag ska snart gå ner o fixa lite kvällsfika..

Imorgon åker vi till Stockholm!!! Vi stannar nog tills på tisdag.

Jag har ju en körlektion på tisdag  kl 16,30 att passa..


Kommentarer
Postat av: Maria Maskeradekamelen

Hejhej!

Jättelänge sedan jag tittade in här sist.. Så stora alla barnen har blivit.. känner knappt igen Daniel.. minns honom som 1-1,5 år mest.

Jag ska skaffa RSS så småningom o då ska jag lägga in din blogg så jag kommer ihåg att komma hit o läsa.



kram på dig!

/Maria

2008-08-03 @ 07:21:15
URL: http://familjen.grubblare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!