medicin uppdaterad

 I natt fick Danne  krupp  o så  är båda halsmandlarna svullna..

Men det kan det vara pga en infektion han hade för en månad sen ungefär..

Vi fick prata med läkarn idag så nu har han fått  lefeton och desentol utskriet..

vi brukar få dem blandade annars. ,en av dom är lugnande..

Men något som läkarn sa som inte var så värst kul var att när man har så svår krupp som Danne

har så finns det risk för astma  när han blir större.

Men det är väl en sak som man får ta då..


Nu har jag danne i famnen  så det  kan bli lite huller om buller om bloggandet nu..

Jag tycker så synd om honom  att han ska behöva vara så dålig..

Inget som smittar som tur är så  deras mormor kan komma  eller någon annan om man vill..

Men däremot så är johan o nessa lite snoriga..

Jag får avsluta här.. johan klänger på mig o danne sitter i knät..

Kort taget 15juli08

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch stackars Danne. Hoppas ni får en bättre natt i natt. Många kramar på er

2008-08-22 @ 19:39:23
Postat av: Nettan

Stackars Daniel...Hoppas han är bättre idag...kram kram

2008-08-23 @ 12:47:06
Postat av: Vibeke

Men lillgubben! Hoppas medicinen hjälper och att han blir frisk snart! Stoooor kram till honom och resten av familjen!

2008-08-23 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!